Σελίδα Προορισμού || Landing Page

  • Blog
  • Εμφανίσεις: 431

Η Σελίδα Προορισμού ή Landing Page όπως την αποκαλούν οι αγγλοσάξονες και οι συνάδελφοι που θέλουν να σας εντυπωσιάσουν με τις γνώσεις τους, είναι η σελίδα που καταλήγει ο επισκέπτης μετά από κάποια ενέργεια.

 Η ενέργεια αυτή μπορεί να είναι μια αναζήτηση, όπου θα βρει την σελίδα σας μέσα στα οργανικά αποτελέσματα κάποιας μηχανής αναζήτησης ή στις πληρωμένες διαφημίσεις που εμφανίζονται πάνω ή κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα. Μπορεί να έρθει στην σελίδα σας επίσης από μια ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα ή από μια πληρωμένη διαφήμιση σε αυτά.

Η αξία της Σελίδας Προορισμού είναι ανεκτίμητη γιατί είναι αυτή που θα δώσει την μετατροπή ή το convercion όπως μπορεί να το έχετε ακούσει από τους ειδικούς.

Τι είναι η μετατροπή; Μετατροπή νοείτε η επίτευξη του στόχου μας, που μπορεί να είναι μια αγορά, η συμπλήρωση μιας φόρμας, η εγγραφή μέλους ή ότι άλλο εξυπηρετεί τον σκοπό της ιστοσελίδας μας.

 Η Σελίδα Προορισμού έχει σαν στόχο να μας φέρνει μετατροπές ή να οδηγεί τον επισκέπτη στην σελίδα που θα ολοκληρώσει τον στόχο μας. Τώρα, η σχετικότητα της  Σελίδας Προορισμού με τον όρο αναζήτησης που έθεσε ο επισκέπτης, έχει άμεση σχέση με την επίτευξη του στόχου. Αν για παράδειγμα ο επισκέπτης αναζητά "Γλυκό Κουταλιού Νεραντζάκι" κι εμείς έχουμε φυτώριο και τον κατευθύνουμε στην σελίδα με τα δένδρα Νεραντζιές, προφανώς και η σχετικότητα αυτού που ψάχνει με αυτό που του προσφέρουμε είναι ανύπαρκτη.  Επομένως έχουμε μια εγκατάλειψη και μείωση του ποσοστού επιτυχίας της Σελίδας Προορισμού. Ίσως έχουμε πετάξει και ένα ποσό σε κάποια ακριβή λέξη κλειδί, αν πρόκειται για πληρωμένη καταχώρηση. 

Η επιτυχία είναι η Σελίδα Προορισμού να έχει την μέγιστη σχετικότητα με τους όρους αναζήτησης και τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούμε στις πληρωμένες καταχωρήσεις και όχι μόνο.

 Πέρα από την σχετικότητα μην ξεχνάμε και τον σχεδιασμό. Ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας αποτελεί ο τρόπος σχεδιασμού της σελίδας και όχι μόνο από άποψη ομορφιάς αλλά και λειτουργικότητας. Ο επισκέπτης ήρθε και καταφέραμε να τον κρατήσουμε για λίγο στην σελίδα. Το επόμενο στοίχημα είναι να πετύχουμε τον στόχο μας, όποιος κι αν είναι αυτός. Ο σχεδιασμός λοιπόν πρέπει να καθοδηγεί τον επισκέπτη προς τον στόχο. Υπερβολές ή κακός σχεδιασμός μπορεί να τον αποσπάσουν από την επίτευξη της επιθυμητής ενέργειας. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση η Σελίδα Προορισμού έχει αποτύχει.